23 Haziran 2012 Cumartesi

48 SANİYE

Hepinize sevgiler,

Beni tanıyanlar bilirler, hayata dair kendime ait bir felsefem vardır. Bir çocuk gibi bakarım hayata. Bazen meraklı bazen de sonsuz heyecanlı.
Hani yeni bir ülkeye gidersiniz, hatta dilini bile bilmediğiniz. Ve o ülkedeki herşey size ilginç gelir, bilmediğiniz dildeki şarkıları anlamaya başlar, onların yemeklerini denemekten hoşlanırsınız ya, benim de hayatla böyle bir ilişkim vardır yaşarken. 

Bugün de benim için aynı şekilde MERAKLI ve HEYECANLI olduğum bir gün. 
On yıldır öğrendiğim ve yaşadığım bu temel felsefeyi, bir kitap haline getirdim ve sizlerle paylaşmak için karşınızdayım. 
Heyecanlıyım çünkü bu kitapta bana dair çok şey var. 
Heyecanlıyım çünkü kitapta yaptığım işin özü var.
Heyecanlıyım çünkü kitapta sevdiklerimden bir parça var. 
Heyecanlıyım çünkü kitapta 48 saniyenin sırrı var!!!

Kitaptaki altı mesajı takip ederek, maximum 48 saniyede hayatınızdaki problemlerinizi çözme ve kendinizle yüzleşmenin sırrını çözebilirsiniz. 

Deneyin ya severseniz...

21 Haziran'dan itibaren bütün kitapçılarda...

Kitap ile ilgili tüm yayınları ve beni takip etmek için, sadece ŞAHİKA adlı sayfayı beğenmeniz yeterli. Yorumlarınız ve katkılarınız benim için çok değerli. 

Güzellikler üstüne, değerle yazılmış her kelimeniz için teşekkür ederim.

Sevgiyle...

ŞAHİKA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder