2 Ocak 2013 Çarşamba

1 KADIN 7 ERKEK / ŞAHİKA..Yeni kitaptan...


Ben bir kız çocuğum galiba hala..
Heyecanlar, oyunlarla yaşayan…

Ne kadar büyüdüğümü sansam da, çocuk gibi bakıyorum hayata. Öyle seviyorum yanımdakileri, öyle sarılıyorum onlara. O yüzden bir anda küsüp barışabiliyor, hemen farklı davranabiliyorum. Deliler gibi heyecanlanıp, merakla birşeyin peşinden koştuğumda oluyor, canım yanınca karşımdakinin canını yakmak isteğimde..

Bilmiyorum yetişkin eğlencelerini ve stratejilerini. Hatta galiba stratejinin tarifini.

Hayatı bir yetişkin gibi yaşamak…Zor galiba…Neden hep önemli başkalarının düşünceleri? Neden farketmiyorlar hayatın basitliğini? Kendilerini tanımıyorlar mı, ne yaşadıklarını bilmiyorlar mı gerçekten…Anlamıyorum…
İnsan bilmez mi neden çilekli dondurmayı ne kadar sevdiğini? Çileği seversin, dondurmayı seversin, çilekli dondurmayı bir o kadar fazla seversin. O anda tadına doya doya yersin, başka da bir şey yoktur ve devam edersin.
Ahhhh oysa yetişkinler ne yaparlar? Dondurmayı sevse de, hangi dondurmayı sevdiklerini bulana kadar bir sürü denerler, sonra bulduklarında da başkalarından onay almak isterler. Kendilerine ait bir karar veremezler… Oysa sadece yiyeceğin bir adet çilekli dondurma. Sevdiğini söyle, al dondurmacıdan ve yeee…Dondurmanın külahı veya görüntüsü değil benim için önemli olan, içindeki lezzeti ve hissettirdikleri…Dedim ya sadece dondurma işte…

Ben bir kadınım galiba hala…
Duyguları ve özeli ile yaşayan…

Ne kadar bu büyük şehirin yeni trend maceralarına girip, çıksam da, bir kadın gibi bakıyorum hayata. Bir erkeği olan, erkeğini sevip onurlandıran, ondan aldığını ona çoğaltarak sunan.
Sevgisini sorgulamadan olduğu gibi ondan geleni alan bir kadın işte.
Ne oluyor bize? Bu kadar mı korkuyoruz, kadın ve erkek olmaktan? Birbirimizi yüceltmek için geldiğimiz yerde, birbiriyle dövüşmek niye?
Birbirinin sınırlarını zorlayan oyunlar, kıskançlıklar, yalanlar…Ego savaşları, kavgalar…
Sevmek böyle bir şey mi gerçekten? Öyleyse ben başka bir şeyin içindeyim. Ya da öyle değilse, sevginin peşindeyim. Beni seven ve olduğum gibi kabul edenle giderim. Cesareti, kendi düşüncelerinin bile gerektiğinde karşısında durabileni severim.

Bundan sonra birinin ya sevgilisi olurum, ya da olmam. Bu kadar basittir aşk…
Birini ya istersin, ya da istemezsin…
Biri için ya var olursun, ya da başkasında varlığını ararsın…
Acısı ve tatlısıyla yaşarsın…
Sonsuzdur hayat bunu arayan için…

Eski moda bir kadınım ben hala…
Kadın ile erkeği bir bütün olarak gören ve tamamlayan…

2 yorum:

  1. içindeki fırtına bu kadar güzel anlatılabilir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten bir fırtınayı anlatmak istemiştim..

      Sil