19 Aralık 2012 Çarşamba

48 saniye ŞAHİKA

Hadi şimdi bu kitabın sonunda herşeyi bırakalım, sahip olamadıklarımıza değil, sahip olduğumuz her şey için teşekkür edelim. Şükredelim.

Öncelikle olumsuz düşünceyi, olumsuzluğa güç vermeyi bırakın. Kızgınlığı, öfkeyi, nefreti bırakın. İntikam ve hırsı bırakın. Kurban rolü oynamayı, kendinize ve başkalarına acımayı, kederler içinde yaşamayı bırakın.

Tüm korku ve endişelerinizi bırakın. Gücünüz ile başkalarını ezmeyi, başkalarına güç gösterisinde bulunmayı bırakın. Dirençlerinizi ve tutunduğunuz her şeyi bırakın. Bırakacak çok şeyiniz var. Olumsuz olduğuna inandığınız, enerjinizi düşüren, size kendinizi kötü hissettiren herşeyi bırakın.
Bırakmak, özgürlüğünüzü geri getirecektir size.

Ve başlayın şükretmeye benim gibi;

Şu anda
Kendi varlığım için şükrediyorum.
Sizinle böyle bir kitabı paylaştığım için şükrediyorum.
Sevdiklerim ve sevebilme potansiyelim için şükrediyorum.
Ailem için şükrediyorum.
Bir oğlum olduğu için şükrediyorum.
Arkadaşlarım ve dostlarım için şükrediyorum.
İşimde tanıştığım o değerli insanlar için şükrediyorum.
Gülümsemem için şükrediyorum.
Nefes aldığım için şükrediyorum.
Gülen gözlerim için şükrediyorum.
Sağlıkla yaşadığım için şükrediyorum.
Eğlenmeyi ve kahkahayı öğrendiğim için şükrediyorum.
Evimdeki bolluk ve bereket için şükrediyorum.
Dünyanın güzelliklerini yaşayabildiğim için şükrediyorum.
Ormanlar ve denizler için şükrediyorum.
Bir çiçek gördüğümde, içimdeki sevinç için şükrediyorum.
Hayatımı bu seviyelere çıkartabildiğim için şükrediyorum.
Kendi gücümün farkında olduğum için şükrediyorum.
Değişebildiğim için şükrediyorum.
Evrenle bir ve bütün olduğum her an için şükrediyorum.
Yeni başlangıçlar için şükrediyorum.
Aşk için şükrediyorum…

Yaşamış olduğum tüm deneyimler için teşekkürler, bu deneyimler beni büyüttü, geliştirdi. Derslerimi aldım. Ve her şey bitti, şükrederek geride bırakıyorum.

48 SANİYE / ŞAHİKA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder